Байболатова Талжан Клышовна «Әсем» бөбекжай-бақшасының ағылшын тілі пәні мұғалімі, Жамбыл облысы, Төлеби ауылы

Қисын ойын: «Сиқырлы шеңбер»

Мақсаты: Балаларға шеңбер арқылы әңгіме құрастыруды, салыстыра білуді үйрету. Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Көрнекіліктер: Эйлер-Венн шеңбері,тақырып бойынша суреттер.

Ойынның шарты: Балаларға «Сиқырлы шеңбер» ойының ойнау ұсынылады.Бірінші шеңберге үйде, ал екінші шеңберге балабақшада немен айналысатындары туралы сонымен қатар үйде, балабақшада жасалынатын ортақ қасиеттерін сурет арқылы көрсетеді.

Мысалы:

1.Мең  үйде таңертең ерте тұрамын, жуынамын, тісімді тазалаймын, киінемін. Ата-анам мені  балабақшаға алып келеді. Балабақшада біз таңертеңгілік жаттығуларды жасаймыз. Тәрбиешілер бізге оқу қызметтерін өтеді. Ән жетекшісі ән айтуды үйретеді,спортпен шұғылданамыз. Сонымен қатар ағылшын, орыс тілдерін үйренеміз.Балабақшадан келгеннен кейін ұйықтайтын кезде анам маған ертегі оқып береді.

Үйде де, балабақшада да біз тамақ ішеміз, ұйықтаймыз, ойнаймыз. Бізді үйде де, балабақшада да өте қатты жақсы көреді

2. Балабақшада мен ән айта аламын, ойындарды ойнай аламын, биле аламын, сурет сала аламын. В детском саду  я  могу петь песни, играть, танцевать, рисовать In the kindergarten I can sing,  play the game, dance, draw

Описание: 20180918_125434

Фонетическая игра «Собери букет» (отработка специфических звуков казахского и английского языков)

Соберем сегодня необычный звуковой букет! /педагог обращает внимание детей  на необычность цветов и необходимость отличать и правильно называть специфические звуки казахского и английского языков/

Описание: D:\работа\работа 2018\авторская\фонетика\р.PNG

(қ-қ-қ )-балабақшамыз  әдемі

(д-д-д )-  наш прекрасный детский сад

[d-t-d-t-d-t]-  kindergarten  деп   айтайық

Сөздік ойын  «Пантомима»

Мақсаты: Балаларды ым арқылы түсінісуге үйрету.

Ойын барысы:Тақырып  бойыншасөзсізыммен көрсетілетін ойын.Мысалы, бір бала шығып қимылды көрсетеді.Топтағы балалар үш тілде көргенін айтады.

beautiful –әдемі-красивый.

Сөздік ойын «Hello»
Мақсаты: Балаларға амандасуды  және өзін – өзі таныстыруды үйрету.

Құралдар:  қағаздан жасалған  саусақ театры
Ойын барысы: педагог қолындағы    бейнелеген суреттегі  кейіпкерлерді  балаларға көрсетіп  амандасады: «Hello. I am Masha». Балалар көрсетілген

Описание: https://mmedia.ozone.ru/multimedia/toys/1018794731.jpg

кейіпкермен амандасады, танысады. –Hello! My name is…Сәлем! Менің есімім … Привет! Меня зовут…

Логикалық ойын «Жетістік   баспалдағы»

Мақсаты:     суреттер ,пиктографиялық суреттер   арқылы  балалардың  үш тілде  күрделі емес сөйлемдерді құрастырып,  байланыстырып сөйлеуіне,   өз ой жүйесін анық, түсінікті жеткізе білу дағдыларын бекіту, шығармашылық қабілеттерін  дамыту

Ойын барысы:  балаларға ұсыныс беріледі :  суреттер  арқылы сөз тіркістерін, қарапайым сөйлемдерді құрастырып  баспалдаққа орналыстыру .   Жоғарғы  баспалдаққа  көтерілген   бала  жетістікке  жетеді. Баланың өзі әрбір тілде сөйлемдерді құрастырып құрылымы туралы қорытындыға келеді

Ескерту:Баспалдақ неғұрлым жоғары болса, соғұрлым сөйлем  күрделі  болу керек

 Балалар өз таңдауымен үш тілде  суреттер, пиктографиялық суреттер арқылы қарапайым сөйлемдерді құрастырады

Мысалы: Tomato. A red tomato. Six red tomatoes. Take six  red tomatoes. I like six red tomatoes. 

 Қызанақ. Қызыл қызынақ. Алты қызыл қызанақтар. Алты қызыл қызанақтарды ал. Маған алты қызыл қызанақтар ұнайды.

Помидор.Красный помидор. Шесть красных помидоров.Возьми шесть красных помидоров. Мне нравятся шесть красных помидоров.

Интерактивная игра «Рисуем  ягодами, фруктами и овощами»

Цель: посредством игры закреплять знания детей о фруктах и овощах,прививать и поддерживать интерес к изобразительному искусству через    нетрадиционные техники  рисования  «рисуем  ягодами, фруктами и овощами»  / на примере итальянского художника Джузеппе Арчимбольдо / , что способствует развитию внимания , образного, креативного мышления, памяти .

Ход игры: вниманию детей представлена известная картина-обманка  итальянского   художника Джузеппе Арчимбольдо .Дети посмотрев на картину говорят , что это натюрморт, но когда педагог перевернет картину они увидят портрет из фруктов и овощей. Педагог предлагает  назвать все увиденные  фрукты и овощи на трех языках.Затем предлагает  «нарисовать» на интерактивной доске  фруктами лицо человека, овощами нарисовать тело человека

Описание: https://img-fotki.yandex.ru/get/9668/254850729.22/0_121b14_f550803_XXXL.jpg


I draw with fruits. I draw two eyes with 

plums. Мұрынды мен алмұртпен

саламын.Губы я рисую двумя вишнями

   Песня-игра «I make a salad»

 Цель:   продолжать способствовать непринужденному заучиванию песенок-пропевок  на английском языке,   обогащать словарный запас, совершенствовать  артикуляционный аппарат и улучшать дикцию ребенка .Прививать интерес к изучению иностранного языка.

Ход игры:  Дети заучивают новую песню через игру, тем самым учатся говорить фразами и употреблять слова в правильном значении. «Готовят» фруктовый и овощной салат.

Let’s make a salad

Let’s make a salad

Yum!Yum!Yum!

Tomato,potato, carrot

Yum!Yum!Yum!

Corn, cucumber, cabbage!

Let’s  eat a vegetable salad!

Логическая игра « Сочинялки»

Цель: Развивать  связную речь, словесно-логическое мышление , внимание и память детей . Посредством картинок  закреплять умение составлять предложение стихотворной форме .

Материал: тематические картинки

Ход игры. Педагог  предлагает детям сочинить стихотворение на трех языках посредством картинок.

Примерные ответы детей:

Куклы, мишки и машинки Пирамидки, погремушки Это всё мои игрушки Куыршақтар мен қонжықтар. Пирамидалар мен сылдырмақтар. Бұл бәрі менің сүйікті ойыншықтарым Dolls, teddy bears and cars.  Pyramids  and baby rattles . These are my favorite toys!  

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *